Për të festuar 50 vitet e krijimeve të Italdesign dhe Nissan GT-R. Prodhuesit e automjeteve janë bashkuar për të krijuar një prototip të quajtur GT-R50. Konsiderohet të jetë një GT-R pa kufizime, dhe bazuar në modelin 2018 GT-R Nismo, Nissan është planifikuar të debutojë muajin e ardhshëm me modifikime të rënda - pikërisht ajo që ju do të prisni nga diçka e krijuar nga Italdesign.
Në hartimin e prototipit, Italdesign tërhoqi të gjitha ndalesat, duke përfshirë një kofano më të theksuar, fenerët e ZHEL më të gjerë, një çati të ulur me një seksion më të ulët qendror, prurje më të spikatur të ajrit dhe dritat e pasme të rishikuara që janë vetëm jashtë kësaj bote. Dritarja e pasme është edhe më e gjatë dhe më e thellë, ndërsa krahët e pasme janë të rregullueshme. Ajo ulet në majë prej 21 inçësh dhe përfundon me një bojë të lëngshme Kinetic Grey me theksin Energetic Sigma Gold.
Nën metal është një histori krejtësisht e ndryshme. V-6 i makinës 3.8-litërshe ofruar gati 720 kuaj fuqi. Përmirësimet përfshijnë turbo të reja, intercoolers më të mëdhenj, dhe internacionet e rishikuara. Gjithashti pistone të rinjë, shufra lidhëse, motorr nafte. Nissan dhe Italdesign madje rishikuan dhe përmirësuan transmetimin automatik me gjashtë marrshe. Ekziston një sistem i ri i pezullimit me sistemin e rregullimit të amortizimit DampTronic I të Bilstein dhe bllokuesit e frenave Brembo.
"Megjithëse nuk është gjenerata e ardhshme GT-R, kjo është një festë emocionuese e dy përvjetorëve në një mënyrë provokative dhe krijuese - duke mbylli një nga platformat më të mira të inxhinierisë së Nissan dhe dizajnin japonez me ndërtimin e karrierës italiane", tha Alfonso Albaisa.
www.eklips.al
Në hartimin e prototipit, Italdesign tërhoqi të gjitha ndalesat, duke përfshirë një kofano më të theksuar, fenerët e ZHEL më të gjerë, një çati të ulur me një seksion më të ulët qendror, prurje më të spikatur të ajrit dhe dritat e pasme të rishikuara që janë vetëm jashtë kësaj bote. Dritarja e pasme është edhe më e gjatë dhe më e thellë, ndërsa krahët e pasme janë të rregullueshme. Ajo ulet në majë prej 21 inçësh dhe përfundon me një bojë të lëngshme Kinetic Grey me theksin Energetic Sigma Gold.
Nën metal është një histori krejtësisht e ndryshme. V-6 i makinës 3.8-litërshe ofruar gati 720 kuaj fuqi. Përmirësimet përfshijnë turbo të reja, intercoolers më të mëdhenj, dhe internacionet e rishikuara. Gjithashti pistone të rinjë, shufra lidhëse, motorr nafte. Nissan dhe Italdesign madje rishikuan dhe përmirësuan transmetimin automatik me gjashtë marrshe. Ekziston një sistem i ri i pezullimit me sistemin e rregullimit të amortizimit DampTronic I të Bilstein dhe bllokuesit e frenave Brembo.
"Megjithëse nuk është gjenerata e ardhshme GT-R, kjo është një festë emocionuese e dy përvjetorëve në një mënyrë provokative dhe krijuese - duke mbylli një nga platformat më të mira të inxhinierisë së Nissan dhe dizajnin japonez me ndërtimin e karrierës italiane", tha Alfonso Albaisa.
www.eklips.al