Facebook ka prezantuar ndryshime gjithëpërfshirëse në llojet e postimeve, videove dhe fotove që më shumë se dy miliardë anëtarët e saj do të shohin më shpesh, duke thënë se do t'i jepte përparësi asaj që miqtë dhe familjarët e tyre ndajnë dhe komentojnë ndërsa i heqin përmbajtjet nga botuesit dhe markat.
Zhvendosja është rishikimi më i rëndësishëm i këtyre viteve në Facebook News Feed. Gjatë javëve të ardhshme, përdoruesit do të fillojnë të shohin më pak video virale dhe artikuj të lajmeve të ndara nga kompanitë e medias. Në vend të kësaj, Facebook do të nxjerrë në pah postimet që miqtë kanë bashkëvepruar me - për shembull, një foto të qenit tuaj ose një përditësim të statusit që shumë prej tyre kanë komentuar apo pëlqyer.
Ndryshimet synojnë të maksimizojnë sasinë e përmbajtjes me "ndërveprim kuptimplotë" që njerëzit konsumojnë në Facebook, tha Mark Zuckerberg, shefi ekzekutiv i kompanisë, në një intervistë. Facebook, tha ai, kishte studiuar nga afër se çfarë lloj postesh kishte theksuar apo dëmtuar përdoruesit. Rrjeti social dëshiron të zvogëlojë atë që z. Zuckerberg e quajti "përmbajtje pasive" - video dhe artikuj që kërkojnë më shumë shikues sesa të ulen dhe të shikojnë ose të lexojnë - në mënyrë që koha e përdoruesve në këtë faqe të jetë e shpenzuar mirë.
"Ne duam të sigurohemi që produktet tona nuk janë vetëm argëtim, por janë të mira për njerëzit", tha Zuckerberg. "Ne kemi nevojë për të rifokusuar sistemin."
www.eklips.al
Zhvendosja është rishikimi më i rëndësishëm i këtyre viteve në Facebook News Feed. Gjatë javëve të ardhshme, përdoruesit do të fillojnë të shohin më pak video virale dhe artikuj të lajmeve të ndara nga kompanitë e medias. Në vend të kësaj, Facebook do të nxjerrë në pah postimet që miqtë kanë bashkëvepruar me - për shembull, një foto të qenit tuaj ose një përditësim të statusit që shumë prej tyre kanë komentuar apo pëlqyer.
Ndryshimet synojnë të maksimizojnë sasinë e përmbajtjes me "ndërveprim kuptimplotë" që njerëzit konsumojnë në Facebook, tha Mark Zuckerberg, shefi ekzekutiv i kompanisë, në një intervistë. Facebook, tha ai, kishte studiuar nga afër se çfarë lloj postesh kishte theksuar apo dëmtuar përdoruesit. Rrjeti social dëshiron të zvogëlojë atë që z. Zuckerberg e quajti "përmbajtje pasive" - video dhe artikuj që kërkojnë më shumë shikues sesa të ulen dhe të shikojnë ose të lexojnë - në mënyrë që koha e përdoruesve në këtë faqe të jetë e shpenzuar mirë.
"Ne duam të sigurohemi që produktet tona nuk janë vetëm argëtim, por janë të mira për njerëzit", tha Zuckerberg. "Ne kemi nevojë për të rifokusuar sistemin."
www.eklips.al