Në përpjekje për të ofruar më shumë informacion për përdoruesit e Google Chrome, ka lëshuar një shtojcë falas "Ads Transparency".
Kjo shtojcë përshkruhet nga kompania si: "pjesë e nismës së tyre të vazhdueshme për t'u dhënë njerëzve më shumë shikueshmëri në të dhënat e përdorura për të personalizuar rreklamat dhe më shumë kontroll mbi ato të dhëna." Të dhënat e treguara si për versionin alfa të puvlikuar në fillim të këti muaj përfshijnë sa rreklama janë të pranishme në faqen e internetit të ngarkuar, në cilat kompani reklamuese dhe reklamues janë të përfshirë, dhe çfarë informacioni personal nga përdoruesi është duke u përdorur për të shfaqur atë reklamë specifik.
Versioni aktual (alfa) i shtojcës funksionon vetëm me rreklama të publikuara nga Google.
Ofruesit e rreklamave të palëve të treta do të përfshihen gjithashtu pasi të bien dakord për Skemën e Njoftimit të Google që është publikua në GitHub.