Logo e re e Mozilla dhe emërtimi për familjen e produkteve të Firefox nxjerrin në pah se Mozilla po evoluon përtej shfletuesit të internetit dhe po kërkon të nxjerrë një identitet unik. Kompania do të fillojë të ofrojë një lloj abonimi premium më vonë gjatë këti vitit. Duke prezantuar një abonim, Mozilla do të diversifikonte rrjedhën e saj të të ardhurave, duke u bërë më pak i varur nga kompanitë e kërkimit.
Pothuajse një vit më parë, Mozilla njoftoi se po evoluonte markën e Firefox , dhe më pas kërkoi reagime nga përdoruesit në dizajnet e reja të logo. Nëse kujton, Mozilla ofroi dy dizajne: një që ishte më shumë një kokë gjeometrike e dhelprës, dhe tjetra ishte më shumë se një flakë rrethore. Tani, duket se Mozilla ka vendosur në një përsëritje të re të këtij të fundit, pasi kompania debuton me logon e saj të re .
www.eklips.al
Pothuajse një vit më parë, Mozilla njoftoi se po evoluonte markën e Firefox , dhe më pas kërkoi reagime nga përdoruesit në dizajnet e reja të logo. Nëse kujton, Mozilla ofroi dy dizajne: një që ishte më shumë një kokë gjeometrike e dhelprës, dhe tjetra ishte më shumë se një flakë rrethore. Tani, duket se Mozilla ka vendosur në një përsëritje të re të këtij të fundit, pasi kompania debuton me logon e saj të re .
www.eklips.al